Чому краще утриматися від соцмереж перед новорічними святами?

Чому краще утриматися від соцмереж перед новорічними святами?

Новорічні свята завжди асоціюються з сімейними вечорами, спілкуванням, домашнім теплом і затишком. Тому представники науки радять відмовитися від соцмереж перед зустріччю Нового року, а весь вільний час присвятити підготовці до свята, вибору подарунків для коханих і живому спілкуванню.
Психологи рекомендують утриматися від проведення часу в соцмережах напередодні новорічних свят. На їхню думку, регулярне відвідування соціальних мереж знижує задоволеність якістю життя, що в свою чергу може погіршити емоційний стан. Тому завсідники сайтів Вконтакте, Фейсбук і т. д. можуть відзначити Новий рік з негативними емоціями.
Представники науки з Данії вивчили понад 1,2 тисячі людей, яких розділили на 2 групи. Одна група «сиділа» в соцмережах кожен день, а друга утрималася від їх відвідування. Експеримент тривав 7 днів.
У результаті з’ясувалося, що група, яка не відвідувала соціальні мережі, перебувала у хорошому настрої і стабільному емоційному самопочутті. Також вчені відзначили підвищення рівня задоволення якістю життя. Секрет такої тенденції в тому, що у людей з’явилося більше вільного часу, який вони присвятили сім’ї і дорогим людям. Тому у них було позитивне і святковий настрій. У групи, що проводила час в інтернет-ресурсах, була відзначена протилежна тенденція. Враховуючи результати експерименту, представники науки радять відмовитися від соцмереж перед зустріччю Нового року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

No Comment

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code