Дорогі продукти харчування багатьом здаються більш смачними

Дорогі продукти харчування багатьом здаються більш смачними

Дослідники з Німеччини виявили, що реклама продукту, правильно організований і продуманий маркетинг, а також ціна, істотно впливають на популярність і попит серед покупців.
Вчені з Боннського Університету провели дослідження, в якому брало участь кілька десятків добровольців. Учасникам було запропоновано скуштувати вино з різних келихів. На ємності з вином вказувалася ціна за напій. Її діапазон був від $5 до $90 за одну пляшку. Суть була в тому, що в келихи налили два виду напою різної цінової категорії. Після дегустації добровольці заявили, що віддають перевагу найбільш дорогого вина.
Крім цього, учасники пробували молочні коктейлі з різних ємностей. На одній чаші було примітка «натуральний», однак насправді напій був однакової якості. При цьому абсолютно всі добровольці відзначили, що коктейль з приміткою був більш смачний і з приємним ароматом.
Під час проведення експерименту відслідковувався процес роботи мозку учасників. Таким чином, з’ясувалося, що при вживанні, на думку учасників дорогого продукту, мозок активував ділянку, що відповідає за задоволення.
Підсумок проведеного дослідження явно показав, що покупці далеко не завжди керуються смаковими уподобаннями. Маркетингова політика і престижна ціна дуже часто впливають на зроблений вибір споживачем.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

No Comment

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code