Філіп Морріс Інтернешнл представляє нову кампанію інноваційного бренду IQOS: SIMPLY AMAZING

Філіп Морріс Інтернешнл представляє нову кампанію інноваційного бренду IQOS: SIMPLY AMAZING

Прості радості складають основу нашого життя: зустріч з друзями, улюблене блюдо або гарна книга – все це робить нас щасливими і створює затишок кожен день. Згадати і зібрати такі моменти вирішив бренд IQOS у своїй новій кампанії SIMPLY AMAZING.

Для запуску глобальної кампанії бренд запросив своїх користувачів поділитися історіями з життя: тим, що їх надихає і що робить кожен їх день неповторним. Їх історії ви можете почитати на сайті iqos.simplyamazing.ru. Всі сюжети нової кампанії – це кадри з життя, ті самі ситуації, в центрі яких феєрверк почуттів героїв: відчуття свободи, захоплення, легкості і передчуття чогось неймовірного.

f l p morr s nterneshnl predstavlya novu kampan yu nnovac ynogo brendu iqos simply amazing 1 - Філіп Морріс Інтернешнл представляє нову кампанію інноваційного бренду IQOS: SIMPLY AMAZING

Бугайченко Роман, 39 років, користувач IQOS

Завдання кампанії – побудувати впевнений, надихаючий діалог з спільнотою користувачів IQOS. Всі повідомлення несуть мотивуючий посил про те, як важливо довіряти своїм почуттям, цінувати свою унікальність, бачити нові можливості і сміливо рухатися назустріч змінам.

“МИ ХОЧЕМО НАДИХНУТИ НАШИХ КОРИСТУВАЧІВ ЦІНУВАТИ СВОЮ УНІКАЛЬНІСТЬ І НЕ БОЯТИСЯ БУТИ СОБОЮ. IQOS SIMPLY AMAZING – ЦЕ КАМПАНІЯ ПРО ЗМІНИ, ЯКІ ПОЧИНАЮТЬСЯ З КОЖНОГО З НАС І ВІДКРИВАЮТЬ НОВІ ПЕРСПЕКТИВИ НАВКОЛО. ЩОБ ВПУСТИТИ ЗМІНИ У СВОЄ ЖИТТЯ, ТРЕБА ЖИТИ СЬОГОДЕННЯМ, А НЕ ЧЕКАТИ ВІДПОВІДНОГО МОМЕНТУ.”

Андре Дахау (Andre Dahan),

Старший Віце-президент з маркетингу, ФМІ

IQOS – це великий міжнародний бренд, який представлений вже більш ніж в 40 країнах, що знайшло своє відображення в кампанії: всі герої представляють різні культури, національності і покоління. У кожного з них свої мрії та прагнення, і об’єднує їх вміння цінувати неповторні моменти і просто жити в задоволення.

У Росії – одному з найбільших ринків продуктів зі зниженим ризиком ФМІ – нова кампанія стартує раніше, ніж в інших країнах світу. І це не дивно: саме тут IQOS більш ніж за 3 року об’єднав навколо бездимного майбутнього більш 1.5 млн користувачів.

Не виключає ризики

f l p morr s nterneshnl predstavlya novu kampan yu nnovac ynogo brendu iqos simply amazing 2 - Філіп Морріс Інтернешнл представляє нову кампанію інноваційного бренду IQOS: SIMPLY AMAZING

Партнерський матеріал

Матеріал розміщено на правах реклами

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

No Comment

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code