Кінофільми перевантажені рекламою нездорової їжі

Кінофільми перевантажені рекламою нездорової їжі

Британські вчені проаналізували приховану рекламу продуктів харчування в популярних фільмах і виявили, що частіше всього таким чином рекламують нездорову їжу – льодяники, солоні закуски, солодкі безалкогольні напої. Вони також виявили безліч згадок ресторанів швидкого харчування, таких як, наприклад, Макдональдс.

Наступного разу, коли ви будете сидіти з дитиною в кінотеатрі, доїдаючи чергове відро попкорну, згадайте про проведеному нещодавно дослідженні, яке показало, що популярні фільми переповнені зображеннями нездорової їжі.

«Довгий час ми обговорювали, що прийнятно і що неприйнятно в дитячій рекламі. Тепер в полі нашого зору потрапили кінофільми», – розповіла керівник дослідження Ліза Сатерленд (Lisa A. Sutherland), доцент педіатрії в Медичній школі Дартмута, Великобританія.

Вона зазначила, що раніше це питання, як не дивно, не вивчався, хоча було проведено безліч досліджень про те, як впливають на дитячу психіку фільми, в яких демонструється куріння, вживання алкоголю, а також присутні сцени насильства. Доктор Сатерленд розповіла, що зайнятися цим питанням вона вирішила після того, як в 2003 році разом зі своїм сином сходила в кінотеатр. На екрані було стільки продуктів з назвою торгової марки, що місіс Сатерленд подумала: тут, мабуть, щось не так.

Доктор Сатерленд разом зі своїми колегами отримала грант і зайнялася вивченням цього питання. Вчені проаналізували рейтинги 20 кращих фільмів року за кожний з десяти років з 1996 по 2005. Вони подивилися всі ці фільми і відзначили в них наявні посилання на продуктові торговельні марки та заклади громадського харчування.

У 138 з 200 переглянутих фільмів був показаний принаймні один продукт або заклад громадського харчування, причому у фільмах, зазначених віковим цензом, комедіях, фільмах жахів і в жанрі екшн такі посилання зустрічалися частіше інших. Найпоширенішим продуктом були льодяники (у 26% фільмів) і солоні закуски (21%). Дві третини із згаданих установ роздрібної торгівлі ставилися до ресторанів швидкого харчування.

Результати дослідження будуть опубліковані в березневому номері журналу Pediatrics.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

No Comment

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code