Компанії Кока-кола не вдалося запудрити мізки австралійцям

Компанії Кока-кола не вдалося запудрити мізки австралійцям

Австралійська Комісія з питань захисту прав споживача і конкуренції розкритикувала рекламу Кока-Коли, в якій йшлося про те, що напій ніяк не позначається на фігурі і не псує зуби. Комісія вирішила, що зміст рекламного ролика не відповідає дійсності. Представники комісії заявили, що всі компанії, в тому числі і Кока-Кола, повинні діяти відповідально і не вводити в оману споживачів, особливо, коли це стосується здоров’я дітей.

Комісія по захисту прав споживачів в Австралії виступила проти реклами компанії Кока-Кола, в якій стверджувалося, що від напою не псуються зуби і фігура, і батьки не повинні боятися включати кока-колу в раціон харчування дітей. Австралійські цензори заявили, що реклама обманює споживачів.

Суть рекламної кампанії Кока-коли складалася в «розвінчання» міфів про популярному напої. У рекламі, у якій знялася австралійська актриса Керрі Армстронг (Carrie Armstrong), людям давали зрозуміти, що від кока-коли не товстіють, не псуються зуби, і що в ній не більше кофеїну, ніж чашці чаю. «Ми відчуваємо, що настав час розповісти правду про кока-колу», – свідчить реклама.

Голова Комісії Грем Семюель (Graeme Samuel) заявив, що рекламна кампанія була абсолютно неприйнятною. Вводить в оману інформація, яка доходила до споживачів, відразу схвилювала Комісію. «Особливо ми стурбовані тим, що цю інформацію отримувати матері, які зазвичай відповідають за харчування сім’ї», – сказав голова. Не залишилася осторонь і Коаліція з проблем ожиріння, представник якої привітала дії захисників прав споживачів. «Людей, що вживають Кока-Колу, не повинні змушувати вірити в те, що напій безпечний для здоров’я. У ньому міститься багато цукру, кофеїну і калорій, і ніяких важливих поживних речовин», – заявила Джейн Мартін.

Представники компанії Кока-Кола погодилися надрукувати поправочную рекламу в семи найбільших газетах країни. Вони також заявили, що не збиралися дурити споживачів. «Комісію спантеличило те, що наш підхід до реклами був занадто спрощеним. Ми визнаємо, що повинні були надати більше інформації», – сказали вони.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

No Comment

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code