Куди скаржитися на погане медобслуговування?

Куди скаржитися на погане медобслуговування?

Головне управління охорони здоров’я столиці звертається до киян з наполегливим проханням повідомляти на відкриту «гарячу телефонну лінію» про всі порушення, що виникли під час надання їм медичних послуг, у тому числі, якщо з пацієнтів медперсонал вимагає гроші.

Керівник управління Києва Раїса Моісеєнко обіцяє, що кожен випадок будь-яких порушень або зловживань, про яку повідомлять по спеціальному телефону 278-41-91, буде детально розібраний, і будуть прийняті конкретні заходи для врегулювання конфлікту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

No Comment

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code