Ніколи не вступати в ділові відносини з друзями, якщо не хочете втратити

Ніколи не вступати в ділові відносини з друзями, якщо не хочете втратити

Ніколи не вступайте в ділові відносини з друзями, якщо не хочете втратити, радять китайські вчені. Якщо ваш друг опинився на місці «постачальника» послуг, у вас є всі шанси посваритися.

Уявіть собі, що ви вирішили відсвяткувати день народження в ресторані, проте, прийшовши туди, виявляєте, що найкращі місця вже зайняті. Якою буде ваша реакція на таку нечемність з боку закладу? Все залежить від того, чи немає в керівництві ресторану вашого особистого друга. «Існує думка, що друзі готові прощати один одного, однак, це не так. Ми побачили, що дружба не завжди може встояти перед негативною реакцією на погане обслуговування», – розповідають психологи з Китаю. Коли природні очікування на особливу увагу з боку одного не виправдовуються, ми відчуваємо жорстоке розчарування і готові обвинуватити його в зраді.

Дослідники стверджують, що, коли увагу клієнта сфокусовано на зобов’язаннях надає послуги боку, реакція на помилку більш негативна, якщо обидві сторони – друзі, а не просто бізнес-партнери. «Хоча ми зазвичай уявляємо собі друзів турботливими, розуміючими і всепрощающими, ми забуваємо, що вони також очікують від нас турботу про себе, і, не отримавши її, можуть відреагувати несподіваним для нас чином», – пояснюють автори роботи.

Таким чином, якщо ви дорожите вашою дружбою, не вступати в ділові відносини з друзями, або будьте готові до того, що все може піти не так, як було заплановано, причому далеко не завжди з вини ваших друзів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Почему металлопластиковые окна такие популярные

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Маніпуляції: 11 найбільш відомих тактик і як їм протистояти

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Корисні властивості бананів і що про них ще потрібно знати

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

Топ-10 найбажаніших жінок у світі

No Comment

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code